Кешбек за шпалери — просто та вигідно!
Що таке “Програма лояльності”?
Програма являє собою нарахування бонусу за придбання товарів, що мають спеціальну позначку зі словом “Кешбек”. Це шпалери з нашої складської наявності. Шпалери, які наявні у нас на складі та мають позначку “Кешбек” беруть участь в Програмі.
Що таке «Кешбек»?
Кешбек – це сума бонусу за усі придбан шпалери, які беруть участь у Програмі. Розмір бонусу залежить від кількості рулонів, які ви купляєте. Загальний бонус розраховується так:
Це добуток з кількості рулонів та суми кешбека за один рулон – “кількість рулонів Х сума кешбеку за один рулон = загальний бонус”
Якщо ви, наприклад, придбаєте 6 рулонів шпалер з кешбеком 50 грн, то загальна сума бонусу: 300 гривень!
Коли я зможу отримати свій кешбек за шпалери?
За 14 календарних днів після підтвердження замовлення бонуси автоматично конвертуються в гривні за пропорцією 1:1 і наші менеджери отримують сповіщення про новий платіж. Протягом 7 наступних днів кошти нараховуються за реквізитами, які попередньо вказують Учасниками Програми. Загалом, найдовший можливий термін очікування кешбеку – 21 календарний день з моменту підтвердження замовлення.
Інформацію щодо статусу вашого кешбеку ви завжди можете уточнити у консультантів. Для цього зв’яжіться з нами і назвіть номер замовлення.
Чи можно замінити кешбек знижкою?
Такой возможности нет. Кэшбэк не может быть зачтен как скидка (ведь гибкая система скидок у нас и так есть). Кешбек не можна обміняти на знижку у будь-якому співвідношенні. Просимо звернути увагу, що у випадку обміну або поверння товару, що бере участь у Програмі, бонуси анулюються і кешбек не виплачується.
Як стати учасником Програми і отримувати кешбек за шпалери?
Щоб взяти участь у Програмі повідомте про це у примітці до замовлення (у Кошику), або консультанту в онлайн-чаті, або при спілкуванні з менеджерами під час обговорення та підтвердження замовлення.
Нажаль, ми не можемо автоматично перераховувати кешбек для товарів, що беруть участь у Програмі. Для цього нам потрібна додаткова інформація від клієнта (номер банківської картки або реквізити рахунку тощо). Цю інформацію може надати лише сам Покупець, якщо захоче взяти участь у Програмі і повідомить про це наших менеджерів та консультантів.
Мы не передаём никакую личную информацию третьим лицам и придерживаемся Закона Украины «О защите персональных данных», как это подробно описано в нашей Публичной Оферте.
В случае, если у вас остались вопросы, или вы хотите сообщить о проблеме, напишите нам на электронный адрес: management@4rooms.com.ua. В робочий час ви отримаєте відповідь протягом кількох годин.
Команда 4ROOMS бажає вам вдалих та вигідних покупок!